بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


لیست نهایی مسافران جام ملت ها و دهان کجی مجدد کروش به چند بازیکن!

http://upload7.ir/imgs/2014-12/17108189508744144441.jpg

تقریبا لیست نهایی تیم ملی جهت اعزام به جام ملتهای آسیا توسط کارلوس کروش اعلام شد در این لیست نیز همانند تمام لیست های اعلام شده توسط مربیان مختلف نکات قابل بحث و ابهامات بسیاری وجود دارد!
نکاتی همچون لجبازی مرد اجنبی با بازیکنانی چون سید مهدی رحمتی،هادی عقیلی ومحمد رضاخلعتبری که می توان گفت به تنهایی سرنوشت فوتبالی این سه بازیکن را با عدم دعوت به تیم ملی جهت اعزام به دو تورنمنت بزرگ و مهم جام جهانی و جام ملتها به تباهی کشاند و حاصل چندین سال تلاش و ممارست آنها را در دورانی که بی هیچ شک و تردیدی لیاقت قرار گرفتن جمع ملی پوشان را داشتند،بخاطر لجبازی و غرور بیش از اندازه خود به باد دهد!
از نکات دیگر میتوان به نداشتن نماینده ای از تیم پرسپولیس اشاره کرد،که این مهم می تواند در تاریخ فوتبال ایران نادر و حتی نایاب باشد.یا دعوت از محسن فروزان و خط خوردن گلری چون رحمان احمدی و .....
خلاصه کروش با خط زدن سجاد شهباززاده از استقلال تعداد ملی پوشان این تیم را با احتساب تیموریان جدا شده به پنج بازیکن رساند تا حدود چهل روزی امیر قلعه نویی بماند و حوض بدون ماهی تمرینات تیمش!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 10 / 1393برچسب:تیم ملی ایران,استقلال,جام ملت های آسیا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com